Ainus viis saada paremaks mitte ainult näitlikult, vaid tegelikult on patsiendi tähelepanelik kuulamine. Inimesed on aga erinevad ja keegi võib lihtsalt kõhkleda otse arstile rääkimast, et kohtumine oli valulik või ravi liiga kallis.
Seetõttu kutsume teid üles: kaebage. Kui teile ei meeldinud arsti suhtumine, kui raviplaani ei teatatud teile õigeaegselt, kui täidise värv pole kaugeltki ideaalne, kui assistent oli teie suhtes tähelepanematu, siis kurtke sellest arvustustes. Võtame kasutusele meetmed ja karistame süüdlasi.
Ja vastupidi, kui arst oli teie suhtes ülimalt hästi meelestatud, kui teie pere hindas teie uut naeratust positiivselt, kui lahkusite meie kliiniku ruumidest suurepärases meeleolus, jätke arvustus siia. Meil on väga hea meel, et me ei tööta asjata.